Dyspensery na ulotki
Szukasz atrakcyjnego sposobu na ekspozycję materiałów reklamowych? Oferujemy dyspensery na ulotki, które świetnie sprawdzą się w punktach sprzedaży. Jako doświadczony producent POS proponujemy szeroki wybór modeli służących do prezentacji ulotek, broszur lub katalogów. Postaw na efektywne promowanie produktów i usług, dzięki atrakcyjnym dyspenserom, które pozwalają na łatwe pobieranie materiałów reklamowych przez klientów.
Unikalne dyspensery na ulotki – dlaczego warto w nie zainwestować?
Dyspensery POS to inaczej stojaki na ulotki reklamowe, które umieszczane są w miejscach, gdzie klient dokonuje zakupów, czyli przy kasach, ladach, regałach z produktami, a także przy głównych ciągach komunikacyjnych. Ich głównym celem jest zwiększenie sprzedaży produktu poprzez skuteczną prezentację i przyciągnięcie uwagi klienta.
Dyspensery POS są bardzo łatwe w użyciu, nie zajmują wiele miejsca, ale prezentują się atrakcyjnie i przyciągają spojrzenia. Dzięki temu każda firma może wykorzystać je w swojej działalności, niezależnie od branży. W supermarketach mogą one służyć do prezentowania ofert na produkty spożywcze lub napoje, natomiast w salonach samochodowych – do wyeksponowania katalogów z ofertą samochodową. Dyspensery na ulotki mają zastosowanie informacyjne – pozwalają na przekazywanie informacji o promocjach i nowościach, ale również PR-owe - zwiększają ekspozycję na markę, widoczność produktów i usług. W konsekwencji przekłada się to na większą sprzedaż.
Dyspensery POS i inne materiały reklamowe w naszej ofercie
Oferowane przez nas dyspensery mogą mieć formę stojaków na foldery z dodatkowymi kieszeniami na mniejsze materiały, ekspozytorów na ulotki formatu A4 lub A5, czy standów na plakaty i broszury. Nasz zespół z pasją tworzy unikalne i skomplikowane technicznie materiały reklamowe, które wykonujemy z różnych surowców, takich jak drewno, aluminium czy plexi. Oprócz standów na ulotki projektujemy inne materiały wspierające sprzedaż, a także zajmujemy się ich transportem i montażem na życzenie klienta. Zaufaj nam i wzmocnij swoją sprzedaż!
Najczęściej zadawane pytania
Co to materiały POS?
Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.
Jakie są rodzaje materiałów POS?
Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.
Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.
Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:
- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,
- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,
- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,
- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.
Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?
Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.
Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.