Ekspozycje Sklepowe
Ekspozycje sklepowe mają za zadanie efektownie zaprezentować produkty przeznaczone na sprzedaż i dobrze zorganizować przestrzeń w sklepie. Co jednak ukrywa się pod nazwą ekspozycja sklepowa? To różnorodne regały, standy, półki, wieszaki, szafy, lady i wszystko inne, co ma za zadanie zapewnić dobrą prezentację nie tylko sklepu, ale przede wszystkim produktów lub materiałów reklamowych. Ekspozycje te stanowią ważny element reklamy – nie możesz z nich zrezygnować.
Ekspozycja sklepowe od producenta POS
Jako doświadczony producent POS specjalizujący się w projektowaniu i tworzeniu różnego rodzaju materiałów reklamowych, umożliwiamy naszym klientom wykonanie nowoczesnych i trwałych ekspozycji sklepowych na specjalne zamówienie. Wykonujemy je z różnego rodzaju trwałych materiałów: plexi, drewna, a także innych tworzyw, które nie tylko wyglądają efektownie i zapewniają świetną prezencję produktów, ale też są trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne.
Nowoczesna ekspozycja sklepowa w zasięgu ręki
Wyspy sklepowe, standy, regały – to tylko kilka ze sposobów, aby wzbudzić zainteresowanie potencjalnego klienta. Pamiętaj! Na przekonanie go do swojej oferty masz mało czasu! To właśnie dlatego strategicznie zaplanowane ekspozycje sklepowe z naszej oferty mają szansę sprawić, że klient kupi Twój produkt oczami niemal od razu po wejściu do lokalu. Zaufaj naszemu doświadczeniu i zobacz dotychczasowe realizacje z naszego portfolio! Chętnie pomożemy w dopasowaniu odpowiedniego rozwiązania zarówno do Twojej branży, oferowanych przez Ciebie produktów, jak i budżetu, jakim dysponujesz.
Zajmujemy się projektowaniem i produkcją wysokiej jakości materiałów reklamowych POS, a ekspozycje sklepowe to tylko jedna z wielu naszych specjalizacji. Sprawdź nasz obszerny katalog dotychczasowych realizacji i zobacz, co najczęściej wybierają nasi klienci!
Najczęściej zadawane pytania
Co to materiały POS?
Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.
Jakie są rodzaje materiałów POS?
Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.
Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.
Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:
- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,
- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,
- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,
- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.
Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?
Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.
Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.