Kasetony reklamowe
Kasetony reklamowe są jedną z najbardziej popularnych form reklamy świetlnej. Można stosować je zarówno na zewnątrz, jak i we wnętrzach. Kaseton podświetlany nie tylko przykuwa wzrok, ale również stanowi estetyczny sposób na wykończenie wnętrza lokalu. Kasetony reklamowe świetnie sprawdzą się w restauracjach, sklepach i biurach. Można na nich umieścić dowolny napis i grafikę, a możliwości dopasowania kolorystyki są niemal nieograniczone. Zachęcamy do kontaktu! Chętnie podpowiemy, jakie reklamy świetlne są teraz na czasie!
Kasetony reklamowe – zainwestuj w popularny nośnik reklamy
Kasetony świetlne są nieodłączną formą brandingu. Podświetlone dobrze prezentują się o zmroku. W ciągu dnia nie wymagają podświetlenia – wyglądają równie dobrze bez podłączenia do sieci. Chociaż kaseton reklamowy najczęściej ma formę prostokąta, możliwe jest dopasowanie jego kształtów do indywidualnych preferencji. Reklamy świetlne mogą być energooszczędne – wystarczy podjąć decyzję o wyborze nowoczesnej technologii LED. Twój kaseton będzie mógł świecić przez wiele godzin bez obaw o rosnące koszty energii elektrycznej!
Reklamy świetlne – wyeksponuj swoje logo!
Kasetony reklamowe świetnie sprawdzają się w zastosowaniu outdoorowym. Dzięki nim nawet w trudnych warunkach pogodowych: o zmroku, lub przy dużym zamgleniu, logo Twojej marki będzie dobrze widoczne już z oddali. To ułatwi Twoim klientom szybkie trafienie do celu. Co więcej, kaseton podświetlany jest również wykonany z tworzywa odpornego na działanie czynników atmosferycznych. Wiatr, deszcz, śnieg i mocne słońce nie wpływają na jego wygląd i funkcjonalność.
Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji artykułów reklamowych POS. Jeżeli chcesz zamówić wysokiej jakości kaseton reklamowy, który będzie dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb – zachęcamy do kontaktu! Jako producent POS z Poznania służymy fachowym wsparciem doradczym i obszernym katalogiem dotychczasowych realizacji.
Najczęściej zadawane pytania
Co to materiały POS?
Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.
Jakie są rodzaje materiałów POS?
Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.
Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.
Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:
- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,
- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,
- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,
- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.
Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?
Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.
Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.