Potykacze Reklamowe
Potykacze reklamowe to jedna z chętniej wybieranych i atrakcyjnych wizualnie form reklamy outdoorowej. Produkujemy wysokiej jakości, odporne na działanie czynników atmosferycznych potykacze reklamowe. Informacje umieszczone na tablicach można dowolnie i wielokrotnie konfigurować – zgodnie ze zmieniającą się ofertą, planowanymi promocjami itp. Sprawdź nasze dotychczasowe realizacje i zobacz, która z nich sprawdzi się najlepiej w Twojej firmie!
Co to jest potykacz reklamowy?
Potykacze reklamowe mają dość prostą konstrukcję. To dwie tablice połączone ze sobą ruchomymi zawiasami. Po rozstawieniu potykacz reklamowy przypomina swoją budowę drabinę, lub literę A. Produkujemy potykacze reklamowe w wielu rozmiarach – możemy stworzyć je na indywidualne zamówienie klienta. Potykacze reklamowe można postawić w środku lokalu i na zewnątrz – niezależnie od pory roku. Są dobrze odbierane przez przechodniów – wzbudzają zainteresowanie.
Potykacz kredowy - co napisać na tablicy reklamowej?
Sama inwestycja w wysokiej jakości potykacz drewniany to dopiero połowa sukcesu. To, co zostanie umieszczone na jego powierzchni stanowi najważniejszy element determinujący skuteczność tej formy reklamy. Na tablicy kredowej potykacza możesz napisać dowolny slogan, hasło reklamowe, promocję dnia, element menu lub inną treść, która zaciekawi i zaintryguje potencjalnego klienta.
Do naszej specjalizacji zalicza się produkcja i projektowanie różnego rodzaju artykułów reklamowych POS. Jeżeli planujesz zainwestować w atrakcyjny, trwały i solidny potykacz reklamowy – zachęcamy do kontaktu! Jako doświadczony producent POS służymy fachowym wsparciem doradczym i obszernym katalogiem dotychczasowych realizacji.
Najczęściej zadawane pytania
Co to materiały POS?
Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.
Jakie są rodzaje materiałów POS?
Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.
Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.
Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:
- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,
- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,
- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,
- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.
Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?
Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.
Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.