Regały Reklamowe

Regały Reklamowe Regały Reklamowe

Regały reklamowe to stylowy i efektowny sposób na odpowiednią oprawę ekspozycji. Regały POS wykorzystywane są w wielu sklepach, lokalach usługowych, na wystawach itp.. Sprawdzą się wszędzie tam, gdzie priorytetem jest doskonałe zaprezentowanie różnorodnych przedmiotów: materiałów reklamowych i produktów przeznaczonych na sprzedaż. Regały reklamowe możesz dowolnie konfigurować – jako bezpośredni producent tworzymy je na specjalne zamówienie. To gwarancja najlepszego dopasowania do Twoich potrzeb wystawienniczych.

Regały reklamowe – najlepszy sposób na efektowną ekspozycję

Szafy i regały reklamowe z naszej oferty mogą być wykonane z różnego rodzaju materiałów. Szafy reklamowe szczególnie dobrze prezentują się w towarzystwie stylowego oświetlenia, które poprawia efekt wizualny i sprzyja jeszcze lepszej ekspozycji. Jeżeli interesują Cię szafy reklamowe, producent APS Nova przygotuje dla Ciebie indywidualny projekt. Pamiętaj – powinny być one dopasowane zarówno do wnętrza, jak również do wielkości i rodzaju produktów, które będą na nich umieszczone. Szafy POS mogą być wykonane z plexi, drewna i innych tworzyw. Zachęcamy do zapoznania się z obszernym katalogiem naszych dotychczasowych realizacji.

Regały i szafy reklamowe od producenta

Szafy POS mogą być wyposażone w nowoczesne funkcje jak np. oświetlenie krawędziowe, czy też hot spot umieszczony w centralnej części szafy, który gwarantuje szczególne wyróżnienie prezentowanego produktu na tle innych. Nowoczesne regały reklamowe mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb – to produkt zaprojektowany specjalnie dla Ciebie.

Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji artykułów reklamowych POS. Jeżeli chcesz zamówić regały reklamowe i szafy ekspozycyjne – zachęcamy do kontaktu! Jako producent POS służymy fachowym wsparciem doradczym i obszernym katalogiem dotychczasowych realizacji.

Najczęściej zadawane pytania

Co to materiały POS?

Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.

Jakie są rodzaje materiałów POS?

Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.

Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.

Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:

- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,

- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,

- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,

- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.

Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?

Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.

Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.