Stojaki naladowe
Poszukujesz skutecznych sposobów na to, by zareklamować swoje produkty? Nasze stojaki ladowe sprawdzą się niezawodnie! Zaprojektujemy doskonale prezentujące się konstrukcje, które od razu przyciągną wzrok klientów!
Stojak na reklamę – zalety używania
Skuteczna reklama jest niezbędna do tego, by firma mogła przynosić odpowiednie zyski. Stworzenie koncepcji marketingowej dla danego przedsiębiorstwa powinno zawierać także kwestię inwestycji w stojaki reklamowe. Jako producent stojaków reklamowych z trwałych materiałów, jesteśmy w stanie zaproponować swoim klientom wyłącznie korzystne rozwiązania.
Dlaczego warto zainwestować w stojaki reklamowe? Przede wszystkim tego typu konstrukcje praktycznie od razu rzucają się w oczy. Produkty, które nie są odpowiednio eksponowane, zazwyczaj nie sprzedają się zbyt dobrze – potencjalny klient po prostu nie zwraca na nie uwagi. Jeśli jednak są umieszczone na wysokiej jakości stojaku, wówczas trudno będzie je ominąć wzrokiem.
W naszej ofercie dostępne są również stojaki naladowe. To dość popularne rozwiązanie promocyjne, które przynosi naprawdę duże korzyści! Stojąc przy stanowisku kasowym, klienci zazwyczaj mają ostatnią chwilę na to, by jeszcze raz rozejrzeć się po sklepie. Doskonale wyeksponowane produkty, które umieści się na stojaku naladowym, z pewnością zwrócą uwagę klienta. Być może właśnie wtedy dojdzie on do wniosku, że chętnie doda coś do swoich zakupów i sięgnie właśnie po produkt ze stojaka naladowego.
Stojaki na ladę – gdzie można je zastosować?
Stojaki na ladę to uniwersalne rozwiązanie, które można zastosować praktycznie w każdej branży. Można je znaleźć w wielu przestrzeniach handlowych, w tym w aptekach, sklepach z częściami samochodowymi, księgarniach czy supermarketach.
Stojaki ladowe idealnie sprawdzają się w przestrzeniach przy stanowiskach kasowych, gdzie klienci mają okazję ostatni raz zerknąć na asortyment przed zakończeniem zakupów. Można je umieścić na ladach, w pobliżu wyjść ze sklepu, a także w poczekalniach w gabinetach czy biurach.
Wykorzystując stojak ladowy, możesz atrakcyjnie wyeksponować różnego rodzaju produkty, takie jak kosmetyki, akcesoria do samochodów, książki czy gadżety sezonowe.
Warto sprawdzić także glorifier – to stojak na produkty premium, który można zastosować jeśli chcesz stworzyć wrażenie unikalności i wyjątkowości produktu. Skorzystaj z naszej oferty, aby znaleźć idealne stojaki naladowe, które pomogą w efektywnej promocji Twoich produktów!
Stojaki ladowe – w jakich formach sprzedaży się sprawdzą?
Stojaki ladowe to doskonałe narzędzie, które sprawdzi się w różnych formach sprzedaży, wzbogacając techniki promocyjne i zwiększając widoczność produktów.
Mogą być wykorzystywane w sprzedaży impulsowej, gdzie klienci są zachęcani do zakupu produktów znajdujących się w zasięgu ręki, szczególnie przy kasach. Idealnie nadają się również w negocjacjach B2B, jako efektywne wsparcie prezentacji towarów podczas spotkań z klientami. Stojaki na ladę można wykorzystać w sezonowych promocjach, aby wyróżnić wybrane produkty, lub przy wprowadzaniu nowości, skutecznie przyciągając uwagę odwiedzających.
Niezależnie od zastosowania, stojaki ladowe są strategicznym elementem, który wspiera sprzedaż i pomaga w efektywnej ekspozycji asortymentu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach zastosowania stojaków ladowych, skontaktuj się z nami!
Producent stojaków naladowych – oferta
Jako doświadczony producent POS, proponujemy klientom wyłącznie nowoczesne i praktyczne stojaki naladowe. Doskonale wiemy, które rozwiązanie może przynieść prawdziwe korzyści. Jesteśmy w stanie wykonać oryginalne stojaki reklamowe ściśle według wytycznych klienta. Używamy do tego różnych materiałów – drewna, tworzyw sztucznych czy metalu. Nasza firma posiada specjalistyczny park maszynowy – tak nowoczesne urządzenia pozwalają na wyprodukowanie praktycznie każdego stojaka. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów i oferujemy im wyłącznie korzystne rozwiązania – także pod względem ceny! Koniecznie zgłoś się do nas, a nasi specjaliści chętnie przygotują dla Ciebie odpowiednią ofertę.
Stojaki ladowe i inne możliwości ekspozycji produktów od APS Nova
W naszej ofercie znajdziesz nie tylko stojaki ladowe, ale też inne rozwiązania, które skutecznie wspierają prezentację produktów. Standy reklamowe to doskonałe narzędzie do wyróżnienia kluczowych ofert. Holdery są idealne do eksponowania ulotek, broszur czy mniejszych produktów, zapewniając ich czytelność i dostępność. Z kolei szafy reklamowe/regały sklepowe oraz ekspozytory zapewniają elastyczność oraz przestronność w wystawianiu różnych produktów, dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Nie wiesz, jak powinien wyglądać stojak reklamowy czy inna forma ekspozycji dla Twoich produktów? Żaden kłopot. Nasz dział projektowania chętnie doradzi Ci zamówienie takich materiałów POS, które sprawdzą się w Twoim sklepie niezawodnie!
Najczęściej zadawane pytania
Co to materiały POS?
Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.
Jakie są rodzaje materiałów POS?
Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.
Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.
Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:
- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,
- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,
- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,
- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.
Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?
Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.
Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.