Stojaki naladowe

Stojaki naladowe Stojaki naladowe

 

Poszukujesz skutecznych sposobów na to, by zareklamować swoje produkty? Nasze stojaki ladowe sprawdzą się niezawodnie! Posiadamy wyłącznie doskonale prezentujące się konstrukcje, które od razu przyciągną wzrok klientów!

Stojak na reklamę - zalety używania

Skuteczna reklama jest niezbędna do tego, by firma mogła przynosić odpowiednie zyski. Stworzenie koncepcji marketingowej dla danego przedsiębiorstwa powinno zawierać także kwestię inwestycji w stojaki reklamowe. Jako producent stojaków reklamowych z różnych materiałów, jesteśmy w stanie zaproponować swoim klientom wyłącznie korzystne rozwiązania. 

Dlaczego warto zainwestować w stojaki reklamowe? Przede wszystkim tego typu konstrukcje praktycznie od razu rzucają się w oczy. Produkty, które nie są odpowiednio eksponowane, zazwyczaj nie sprzedają się zbyt dobrze - potencjalny klient po prostu nie zwraca na nie uwagi. Jeśli jednak są umieszczone na wysokiej jakości stojaku, wówczas trudno będzie je ominąć wzrokiem. 

W naszej ofercie dostępne są również stojaki naladowe. To dość popularne rozwiązanie promocyjne, które przynosi naprawdę duże korzyści! Stojąc przy stanowisku kasowym klienci zazwyczaj mają ostatnią chwilę na to, by jeszcze raz rozejrzeć się po sklepie. Doskonale wyeksponowane produkty, które umieści się na stojaku naladowym, z pewnością zwrócą uwagę klienta. Być może właśnie wtedy dojdzie on do wniosku, że chętnie doda coś do swoich zakupów i sięgnie właśnie po produkt z stojaka naladowego.

Producent stojaków naladowych - oferta

Jako doświadczony producent POS, proponujemy klientom wyłącznie nowoczesne i praktyczne stojaki naladowe. Doskonale wiemy, które rozwiązanie może przynieść prawdziwe korzyści. Jesteśmy w stanie wykonać oryginalne stojaki reklamowe ściśle według wytycznych klienta. Używamy do tego różnych materiałów - drewna, tworzyw sztucznych czy metalu. Nasza firma posiada specjalistyczny park maszynowy - tak nowoczesne urządzenia pozwalają na wyprodukowanie praktycznie każdego stojaka. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów i oferujemy im wyłącznie korzystne rozwiązania - także pod względem ceny! Zamówienie u nas doskonale prezentujących się stojaków nie stanowi bowiem znacznego obciążenia finansowego. Koniecznie zgłoś się do nas, a nasi specjaliści chętnie przygotują dla Ciebie odpowiednią ofertę.

Nie wiesz jak powinien wyglądać stojak reklamowy dla Twoich produktów? Żaden kłopot. Nasz dział projektowania chętnie doradzi Ci zamówienie takich materiałów POS, które sprawdzą się w Twoim sklepie niezawodnie!

Najczęściej zadawane pytania

Co to materiały POS?

Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.

Jakie są rodzaje materiałów POS?

Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.

Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.

Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:

- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,

- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,

- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,

- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.

Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?

Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.

Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.