Zabudowy Paletowe

Zabudowy Paletowe Zabudowy Paletowe

W dzisiejszym świecie efektywne wykorzystanie przestrzeni i skuteczne zarządzanie produktem są kluczowymi czynnikami sukcesu. Zabudowy paletowe to niezastąpione rozwiązanie dla firm, które nie tylko przechowują i transportują towary na paletach, ale także chcą go w odpowiedni sposób zaprezentować. Dzięki nim przyciągniesz klientów i zwiększysz sprzedaż.

Zastosowanie i zalety zabudowy paletowej

Zabudowy paletowe umożliwiają efektowną prezentację produktów w sklepach. Można na nich umieścić różnorodne towary, układając je w atrakcyjne wzory lub stosując kreatywne aranżacje. Zabudowy paletowe przyciągają uwagę klientów i skutecznie promują produkty, zachęcając do zakupu. To jednak nie jedyne ich zalety! Zabudowy paletowe umożliwiają wygodny dostęp do towaru zarówno dla klientów, jak i personelu sklepu. Produkty są widoczne i łatwo dostępne, co ułatwia wybór i zakup. Dodatkowo, zastosowanie odpowiednich oznaczeń sprawia, że nazwa firmy czy produktu będzie widoczna z daleka.

Do zalet zabudowy paletowej zaliczyć można także możliwość łatwego przenoszenia, rozbierania i ponownego składania w różnych konfiguracjach. Pozwala to na eksperymentowanie z różnymi układami i dostosowywanie ich do sezonowych trendów lub promocji.

Rozwiązania i materiały dostosowane do Twoich potrzeb

Jako producent POS doskonale znamy potrzeby naszych klientów. Dlatego nasza oferta obejmuje produkty nie tylko wykonane z różnych materiałów, ale także takie, które łączą wiele surowców. Dzięki temu możesz zamówić niezwykle oryginalne i estetyczne zabudowy paletowe, które z pewnością będą zwracać na siebie uwagę. Nasza oferta obejmuje produkty m.in. z drewna, sklejki, tworzyw sztucznych czy metalu. Co istotne wykonujemy zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane projekty. Chcesz poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z nami!

Na zdjęciu realizacja dla firmy Focus Nation.

Najczęściej zadawane pytania

Co to materiały POS?

Materiały POS, z ang. Point of Sale, to materiały wspomagające sprzedaż poprzez wyróżnienie produktu spośród wielu innych znajdujących się na półkach w punktach handlowych, tj. standy, ekspozytory, czy shelfstopery. W związku z tym, że wielu konsumentów decyzję o zakupie danego rodzaju produktu podejmuje pod wpływem impulsu w miejscu zakupu, materiał POS ma przykuć jego uwagę i przekonać do tego aby to właśnie ten produkt trafił do koszyka.

Jakie są rodzaje materiałów POS?

Na decyzję o tym jak będzie wyglądał materiał POS, oczywiście oprócz rodzaju docelowego klienta, wpływ mają takie czynniki jak materiał z którego ma zostać wykonany i miejsce przeznaczenia.

Biorąc pod uwagę rodzaj materiału, z którego zostanie wykonany POS dzielimy je na materiały miękkie i twarde. Do materiałów miękkich należą ulotki, plakaty, broszury czyli materiały wykonane z papieru, tektury. Materiały twarde, które charakteryzują się tym, że są bardziej trwałe w stosunku do materiałów miękkich to m.in. standy, kasetony, displaye, meble reklamowe. Wykonuje się je z drewna, materiałów drewnopochodnych, metalu, tworzyw sztucznych.

Na formę jaką może przybrać materiał POS wpływ ma umiejscowienie reklamy. Na przykładzie realizacji APS Nova:

- na półkach znajdziemy toppery, shelf stopery,

- na podłodze displaye, potykacze, meble ekspozycyjne, stoiska eventowe, regały sklepowe,

- pod sufitem/na ścianie kasetony reklamowe podświetlane i niepodświetlane,

- na ladzie ekspozytory naladowe, dyspensery.

Na czym polega konfekcja materiałów reklamowych?

Konfekcja to usługa polegająca na tworzeniu gotowych zestawów materiałów, które trafiają następnie do przedstawicieli handlowych lub punktów sprzedaży.

Dysponując gotową infrastrukturą magazynową zapewniamy regularną konfekcję materiałów wspomagających sprzedaż dla takich Klientów jak PepsiCo, Josera, Imperial Tobacco. Całość oparta jest na autorskim systemie DMS, który dzięki swoim unikalnym rozwiązaniom, oprócz pełnej kontroli nad stanami magazynowymi, daje możliwość aktywnego zarządzania dystrybucją materiałów POS, przez pracowników działów marketingu i przedstawicieli handlowych.